miércoles, 3 de julio de 2013

Pràctica 3

Hola a tots i totes,
com que la meva assignatura és l'anglès, tinc una certa tendència a mirar blocs relacionats amb aquesta matèria. 


1) A part dels que ens ha suggerit l'Elena, n'hi ha un que a mi personalment m'agrada molt: http://moviesegmentstoassessgrammargoals.blogspot.com.es/

Encara que el color de fons és una mica estrident, el contingut és molt bo i ofereix diverses activitats per treballar l'anglès a partir de tràilers de pel·lícules. Una altra cosa que trobo molt positiva és l'ús que es fa de les etiquetes, totes les activitats estan classificades per punts gramaticals, grup d'edat a qui va dirigida l'activitat i nivell general d'anglès. 

2) Aquest bloc, també d'anglès, és un dels que tenim a la llista: http://blocs.xtec.cat/listen/

El que m'agrada d'aquest bloc és la claredat en la presentacio ja que té un aspecte molt 'endreçat' i les etiquetes o categories que apareixen a l'esquerra faciliten la recerca d'allò que ens interessa buscar. 
Per altra banda, el que no m'ha agradat és que, de vegades, quan cliques alguna de les etiquetes et reenvia a un altre bloc i cal reprendre la recerca.

3) Per últim, comentaré el bloc següent: http://blocs.xtec.cat/aaznar/

Cal tenir en compte que es tracta d'un bloc 'antic' (2008), que fa temps que no s'actualitza i que, per tant, hi ha poc contingut. Com a aspectes positius cal esmentar la presentació clara amb una imatge atractiva, el disseny en 3 columnes, el contingut organitzat per categories i les diferents pàgines. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario