lunes, 1 de julio de 2013

Pràctica 2


Mòdul 1. Presentació


Hola, em dic Anna Escobar soc del Vendrell i treballo a l'Institut Mediterrània de la mateixa població. La meva assignatura és l'anglès i darrerament estic fent classe a 1r d'ESO. M'agrada molt utilitzar les TIC a classe, penso que és una eina molt útil que ens acosta al món dels alumnes qui, de fet, són els experts i ens donen consells!!! Jo ja tinc un bloc molt senzill que vaig començar a fer de manera totalment autodidàcta i el que voldria amb aquest curs és aprofundir i aprendre tota la potencialitat que tenen els blocs per tat que sigui una eina encara més eficient. 
Personalment, m'agrada molt llegir i, com que l'Institut participa en el projecte Impuls de la Lectura, m'hi vaig involucrar amb molt de gust. La meva altra passió (a part de la meva filla, és clar) és viatjar. Llàstima que amb tantes retallades de sou cada vegada és més complicat!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario